2 Ağustos 2009 Pazar

start duduu

~Hizmet şartlarını kabul ettim ve geldim~

Bana burda yazma imkanının verilmesi büyük bir hediye mi yoksa büyükten daha büyük yani büsbüyük bir hata mı? Yazacaklarımın (ne kadar zaman??) bu blogun çizgisiyle bir alakası olur mu muallak. Neyse ki düz çizgilerden ibaret bir bloga yazma girişiminde bulunmuyorum. Kesik çizgi olayım, ama bir çizgisi olayım.

IMKB grafiklerini solda sıfır bırakmış şahsıma göre her ne şekilde olursa olsun şükredilesi hayatımın iniş çıkışını biçimlendiremediğim günler. Uzun süren kaçışlar bir çok buluşlar ile devam etmekte iken grafiğimin zavallı kırmızı oku tehlikeli seyir aleminde. Daha durağan olması umulan mavi ok ise umulanın aksine kırmızıyla yarışmakta.

Hal böyleyken ben tabi ki yine yanlış adamı sevmişim. Evet, bu ağır çekimdeki kesik çizginin genel bahsi "yanlış adamları". Kendisi bulsa gam yemeyeceği ama hep bir şekilde kendisini bulan ve ne yazık ki "sanki hoşlanıyorum, sanki sevmeye başladım, seviyorum mu acaba?, seviyorum hüleynnnn, seviyorum da aşk gibi, aşk mısın sen? aşığım kardeşim tutmayın daha" tripleriyle bağlandığı adamları. Madalyonun diğer ama herşeyden daha belirgin yüzü. Çünkü hoşlanma, sevme ve aşk vs duyguya yönelik ne varsa açığa çıkarmaktan ve bunu cümle aleme belli etmekten kendimi alıkoyamıyorum. "Saf damgası" diye bir şey olsa alnımın tam ortasına bastırtacam o kadar. Mantık azıcık devreye girse saflık bir nebze azalır ama yok 3 sn içerisinde hani bir insanın ne mal olduğu anlaşılıyor ya ben de 3 sn içerisinde mantığımı toprağın 100.000 kat aşağısına gömebiliyorum. 3 sn içerisinde nasl oluyorsa hoşlanabiliyorum. Zaten sonra devamı geliyor.

İlerleyen bir vakitte bu yazının devamı geliyor...

*Photo: Emo deiliz ama emolarda sever: http://www.emocafe.net/punk-girl-boy.html
** Woryzover bak pişman olacaksan eğer daha yolun başındaykeneeee.... cbp ya :)

2 yorum:

woryzover dedi ki...

hoş gelddin canım ciğerim, koskocaman bir hoşgeldin

tat verdin, renk verdin; sayende yazar gördü wory-blog okuru

hep bizimle kal e mi ;)

slowmotion dedi ki...

:P