23 Ağustos 2009 Pazar

akli kacik

Üye olmamama rağmen birçok alışveriş sitesinden mail alıyorum. Vitrinine sadece o güne özel ürün koyan siteler favorim. İlk başta bu mailler gelmeye başladığında bakmadan siliyordum. Sonradan kaptrdım kendimi, bugün ne saçmalamışlar diye bakmadan geçemiyorum. Neler var neler. Raket şeklinde sinek öldüren alet (sincozz adı), sineksavar anahtarlık, masaj yaptığı iddia edilen g.tten bacak nesne, koku gideren metal sabun.. Çoğu ucuz şeyler ama gel gör ki bazı şeyler var ki kullanılış amacına anlam veremediğim gibi uçuk kaçık fiyatıyla da beni şaşırtıyor.
Her gün bakmama rağmen bir kere olsun alışveriş yapmışlığım yok. Kendime uygun bir ürün bulabilmiş değilim. Havuz başına mı gidiyorum da havuz başındaki eşşek arılarını kaçıracak anahtarlıktan alayım?
Ne olsa alırım diye şöyle bir düşündüm. Mesela anahtarlık satmaya bayılan şu sitelerden biri "dikkat etrafta p.ç var!" anahtarlığı yapsa kesin alırım. Barda cafede işine yarar, p.çi anlayan sensörler sayesinde öter titreşir sen de gardını alırsın. Nasıl yaparlar bilmiyorum ama alkol ölçen saat, kolye, küpe felan yapsınlar da ertesi gün "o son tekilayı içmeyecektim!" sorunu yaşanmasın. Yüzük yapsınlar, adamla el ele tutuşunca eğer evlenmeycekse adamı çarpsın.
Güzel şeyler bunlar, işe yarar şeyler en azından. Hatta hayat kurtaran ürünlerde denebilir.

Hiç yorum yok: