22 Ağustos 2009 Cumartesi

Eksik



"Gel, bir seyler yap bizi kurtar,
Ortada aşktan bir gerçek var!..."

Aşktan başka nasıl bir gerçek olabilir ki diye düşünüyorum. Bu kadar soyut olup da, hücrelerime kadar işleyen? Her aldığım nefesi manaya büründüren? Beni sen eden?

Gittiğinden beri gittiğine alışmamaya çalışıyorum. Sensizliğe alışmaya korkuyorum. Sen gelmeden önce nasıl bozkırsa hayatım, onun iki katı kurak şimdi. Eksik. Sensizliğin en iyi kelimesi eksik. Tanrı ruhumuzu bir üflemiş de bağıra bağıra ayrılmışız gibi. Mütemadiyen çekilen acı gibi.

Sana çıkan yollar patika hep Tanrı'nın arterlerinde. Yürüyorum yürüyorum...
Topluyorum, çıkarıyorum, bölüyorum...
Netice: eksik!

1 yorum:

woryzover dedi ki...

o patikalara papatya ekiyorum ben, az dur baş versinler, toplarsınız tez zamanda işallah ;)