7 Ağustos 2009 Cuma

sevdiysem gunahim ne 1.5

Yine bir cuma yine bir cuma yine bir cumaaaaaaaa. Cumaları ne kadar sevilesi günlerdi oysa. Şimdi sen de her gün gibisin cuma. Cumartesi de öyle. Pazarın zaten hiç bir zaman nazarımda günden sayılma luxu olmamıştır. 7si aynı yani. Bir değişiklik, farklı bir hareket malesef olmuyor olamıyor.
Burda b.ku başkalarına atmak yerine b.ku kendime atmakla kalmıyorum boydan boya üstüme başıma sıvıyorum. Sevdiysem günahım ne işte. B.ka da sıvanırım. Sevdim mi de böyle severim. B.mbok severim ben. Sevdim mi niye böyle oluyorum ben?
Herkes böyle olsa gam yemiyeceğim. Ama millete bakıyorum ohh çok rahatlar. Bugün dışarı çıkan 2 gün sonra nişan 15 gün sonra düğün. Ben ilk levelde takılanlardanım. Hatta takılmayı bırak bir geriye dönüş bile sözkonusu. Cuma günü bu durumda olmaktan belli.
Bunun tek bir sebebi var o da YANLIŞ ADAMLAR. Doğrusunu bulmuş öpüp başına koymuş insanları kıskanıp durayım. Kıskanıyorum. Doğru düzgün ilişkisi olan mutlu mesut insanları kıskanıyorum. Hasetim ben. Doğru adamı bulmuş ama anlayamamış şahane insanlara bayılıyorum. Facebooka bakacam böyle bir grup varsa katılacam ve grubun 50.000 kişi olması için çalışacam. Bu denli bayılıyorum.
PS: Bu adamın adı Victor Muranda mı Victor Miranda mı? Net alemi Muranda yı çıkaramadı. Hayır insan cd kapağına yanlış bişey yazamaz dimi? http://fairtilizer.com/tracks/47883

Hiç yorum yok: