9 Aralık 2021 Perşembe


Şimdi Yürütülüyor: Bülent Ortaçgil - Normal

Normalin ederi, vasatî 40 çöp...

Normale razı olan normali yaşasın. Normal yalanlarla, normalin ticaretinin raconlarıyla, normal yüzsüzlüklerle. 

Normalin attığı kazıkları, normalin satışlarını normal görerek. Normalde normal görmediği alengirleri normal sayıp sineye çekerek.

Normal evliliğinden ayrı normal birlikteliklerini normalleştirerek hayranlıklar beslesin, methiyeler düzsün. Normal olmayan bir adam da yadırgasın, sindiremesin içine bu normallikleri. Ve hatta yadırgadı diye suçlu olsun.

İsteyen normal olsun. Herkes kendi normalini yaşasın. Hazmeden hazmetsin, hazmedemeyen normal olmayı reddetsin.

Ben ömrü hayatımda böylesi bir normalin yörüngesine oturmayı reddettiğim için yaldızlı bir kartvizit, yerden yüksek bir oto, yahut "aynalı" bir ofise sahip olma gibi idealler beslemedim. "Normali buysa, yerim normalini" dedim. Yanaşmam ben bu normale. 

Sevemedim normali. 

Hiç hem de...

Hiç yorum yok: