29 Aralık 2021 Çarşamba

kim bilir?

açıkçası mevzu artık tek başıma benim mevzum değil... 
çıkarım elbet bu imtihandan da... ama tek parça, ama paramparça... orasını bilemiyorum.

ama çok çok yazasım var bu gece, 11'li hece ölçüsüyle halk edebiyatı parçaladığım ve dahi sonunda gözümün açıldığı sabahın gecesi gibi. 

hissediyorum. bu gecenin sabahı da o sabah gibi farklı olacak. bir level daha atlayacağım umarım kendi dünyamda.

dur bakalım... benim delikanlılığımın geçtiği kasabadan bozma kazanın ergeni, kavgaya girmeden önce bir tane kendine vurur. hele ki yüzüne vurarak mevzuya dalan, daha bir racon ehli sayılır. o hesap bir kez şaplatarak kendime sürdürüyorum geceyi. çıkacağım bu geceden ya patoz olarak, ya ağız burun eline verip hasmın. 

ama; ne yaşanıyorsa sol memenin altında. sessiz sedasız. sessiz sitemsiz...

sabaha nasıl mı olurum? gaybı kim bilmiş ki ben bileyim.

Hiç yorum yok: