6 Nisan 2010 Salı

Maya Çalmada Yeni Usul Denemeleri

Madem burada pek de kalabalık değiliz, itirafta sakınca yok o halde. Kuruntularımla, sıkıntılarımla, arızalarımla pekala idare edip gidiyorum, şimdilik sıkıntı yok. Ancak daha "atak" bir adam olmak isterdim, orası kesin.

Daha öyle başa öyle tarakçı, daha ya herro ya merrocu bir adam olmak isterdim. Bunu yerli yersiz yapıyorum, kabul. O yüzden bir faydasını göremedim zaten. Ama zurnanın zırt dediği yerde, en bir lazımken bu tavır bana, Hababam Sınıfı'ndaki Çalışkan Ahmet'e dönüşüyorum. Gitti He-Man'ın atılganı, geldi titrek!

Düşünmeden yapılan, fevri, anlık çıkışlar olduklarındandı belki başarısızlıkları. Bu sefer o değil ama benim dediğim. Basbaya adamakıllı düşüne taşına karar verip uygulamaktan bahsediyorum. "Böyle de denedim, böyle de olmadı" deme hakkım mahfuz.

Evet... Bir de böyle deneyeyim.

Hiç yorum yok: