5 Kasım 2021 Cuma

Ben Geldim!



Merhaba uzun cümlelerim. 

Aranıza yeni katılan cümlelerim için kendimi tanıtayım. Zamanında buralarda bir şeyler kaynatan, on bir yıldır görünmeyen bir adamım. İsmim Woryzover.

On bir yıldır iyi kötü yazmaya devam eden, hatta yazmayı meslek haline getiren, hemen hemen her konuda yazıp da kendini yazmayı unutan bir adamım. Geçtiğimiz aylarda karşıladığım kırkıncı yaşımın pek de iyi olmayan ruh haliyle, üstat Sait Faik’in “Yazmasaydım deli olacaktım” dediği noktadan selamlıyorum sizi.

Ayrı geçirdiğimiz günleri sonra konuşuruz ya da konuşmayız, bilemiyorum. İlk günden fazla yormayayım sizi. Uzun cümlelerin adamının bugününü kısa kısa cümlelerle anlatayım:

Zoraki gülümsemelerden yorgun.
Yanlışlarının bedelini ağır ödüyor.
Kendine düşmanlığı pişmanlığından.
Mutsuz, olabildiğine mutsuz, uykusuz bir alkolik. 

Kaybetme korkumla, paronayamla, anksiyetemle, hezeyanlarımla... İğne deliğinden Hindistan'ı seyretmek için... Yeniden merhaba! 

Hiç yorum yok: