13 Kasım 2008 Perşembe

Thank God for Outwork

Adını ilk Elektro ile duymuştum. İlk dinleyişte bu şarkı ölüyü oynatır diye düşündüm. Sonra ard arda Fiesta Elektronika ve Thank God For Music parladı. Fiesta Elektronika, her ne kadar bakkal demek için pusuda yatanların ağzını sulandırmış olsa da, Thank God For Music'le Elektro'yu hatırlatıp "ohh be" dedirtti benim gibi bakkal severlere.

Youtube bir yandan, p2p ler bir yandan bu adamın başka şarkısına, setine, performansına ulaşmaya çalıştım, başaramadım. Ele geçenler hep aynı şarkının varyasyonlarıydı. Canlı dinlemek lazımdı. İlk fırsatı 2007'de İzmir'e geldiğinde kaçırdım muhtelif sebeplerle.

Şimdi bir arkadaşın facebook statusunda 29 KASIM DJ OUTWORK @ CLUB VİCİ - BURSA ;)) yazıyor. Bir yol arkadaşı bulursam neden olmasın?

Youtube engelliler için, ktunnel linkleri:
Elektro, Thank God For Music, Fiesta Elektronika

Hiç yorum yok: